divendres, 6 de març del 2015

Entrevista a Rosa

                                  ENTREVISTA A ROSA

Bon dia Rosa!
Et volem fer unes preguntes sobre la teva professió.
Et sembla bé que comencem?

Pregunta 1:- Per què vas decidir ser professora?

Resposta 1:-Perquè m'encanten els nins i crec que estic
preparada per fer-los crèixer.Gaudesc de la
meva funció.

Pregunta 2:-Per què vas estudiar filologia anglesa?
Resposta 2:-Perquè m'agrada molt un grup de música
que és diu U2 i quan tenia 10 anys ja volia entendre les seves cançons. I com és un grup irlandés,vaig estudiar anglès, després em vaig adonar que les llengües són unes eines per
comunicar-se i no una barrera.

Pregunta 3:-T'haguès agradat ser tutora d'ESO?
Resposta 3:-La veritat es que no ho se i algunes vegades
crec que si, però quan veig lo revolucionats que estan m'agradan més els meus.

Pregunta 4 :-Quins canvis creus que són necessaris al
centre?
Resposta 4:-En primer,millorar la comunicació en tots els
aspectes. Es necessari escoltar al tutor, i el també és molt necessari valor el que tenim i aprofitar cada virtut.

Gràcies per escoltar-nos i per haver contestat les nostres preguntes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada